10 March 2011

DOKTOR DALAM RUMAH

Ari tu, 8 Mac 2011 bduyun2 orang membeli "doktor dalam rumah". Sehari je, more than 5000 copies were sold. OMG!!! Kalo kat MPH Mid Valley je lebih kurang 500 naskhah terjual, fuhhhhh kalah jualan tiket Maher Zain;)

Aku nk beli jugak!!! Walaupon regenye RM100 sebuah, ahhhh aku x pedulik, aku sanggup bgadai emas dan permate semate2 nk beli 'doktor dalam rumah" tu. Walaupon setebal 843 m/s, aku sanggop korbankan mase tidurku dan mase veranganku semate2 nk khatam 'doktor dalam rumah" tu... (walaupun buku NATRAH smpai ke hari ni x abeh2 bace lg. kui3...)

Ni lah idaman kalbu aku. 100% ditulis & diceritakan oleh Tun.M. Nak siapkan sebuah buku ni Tun.M amik mase selame 5 tahun tawww.... Dan paling best anak pompuan Tun.M, Datin paduka Marina Mahathir cakap punyelah susah die nk bace tulisan bapaknye (tulisan doktor le katekan) Jadi die terpakse upah orang utk susun kandungan buku & salin transkrip tulisan tangan beliau bg senang skit nk bace. 

psst: Teringin nk jumpe Tun M, dpt bergambar 5, 6 keping pon jadilah... Tun Siti hasmah penah jumpe mase aku kecik2 dlu, kiut miut orangnye & paling penting very humble person:)

12 comments:

.:Nana Farhana:. said...

ain,dah beli nanti, nana nak pinjam ek?hehehe

.:Nana Farhana:. said...

ain,dah beli nanti, nana nak pinjam ek?hehehe

ain said...

boleh2, no prob..;)

Ina said...

wah..peminat tun rupanya...saya dah lama tak baca buku-buku cam gini..malasssss..he.he

ain said...

ina: ain ni lagi le, kategori malas2an terlampau gitu nk bace mende2 tebal cenggini. Tp Tun.M punye psl, blasah..hu3

KHRLHSYM said...

tun m. huh. bukan idola i itu saja. :)

ain said...

idola sume org..hu3

A.s.t.i.n.a said...

oh saya sgt sdore Tun... hensemkan..?

Farrah Hasna said...

baguih tuh..yg penting semangat bace!

ain said...

astina: mkin tua, mkin macho..:)

farrah: takut ain je xde semangat nk bae tebal2. hu3

Ayie Abas said...

AYIE MEMANG HORMAT PD KETOKOHAN & KEPIMPINAN TUN...SELALU AYIE BANDINGKAN TUN DR MAHATHIR DGN TUN PERAK DI ZAMAN KESULTANAN MELAYU MELAKA....^_^

A.I.N said...

ayie: smpai skrg Tun M tiada pengganti:(