02 March 2011

HEPI BESDAY MAZIZ...;)

 Last week, aku n Myazara (my little sister) gi umah  http://azrin1405.blogspot.com sbb Arin buat besday party Maziz yg ke 2 thun. Arin ni kwn Abg Pen n secare x langsung aku bkawan dgn die. Dah 3 thun kami kenal taww...;)
Maziz yg nyonyot puting tu. Paling best time tiup lilin, abg die, Amir yg tiupkan. Cian Maziz.. (xpe, tunggu Maziz besa, kompem die leh bls dendam time besday Amir nnt, hu3...)

kek Besday Maziz. Myazara sgt xcited nk mkn sbb ade Dora. 

Anak Myazara, namenye Chenta. Aku beli adiah Maziz, smpt gak die boom boom pow aku. Hadoiii...;)

Macam biase, kalo nmpk tmn menan kompem kne singgah. Nnt mak nenek ni sentap..

Dekat sejam jugak le aku dok melangut kat tmn menan nih. Budak ni x reti penat. Pastu ade hati ajak aku gi IOI Mall. Kompem aku x gi...;)

4 comments:

Ina said...

bebudak mmg camtu..tak reti penat kan..kita yg letih nunggu dorang main..nak main sama..takut terkopak lak barang tu sumer..kih..kih.

A.I.N said...

memang pon kak. letih nk menjage.. pusing2 1 taman, last2 kite yg penat...hu3

Sophie Al-Yahya said...

eh eh..budak ni nampak macam Dora jugak lah. rambut lebih kurang.hehe..comel..

A.I.N said...

sophie: die mmg request nk rmbut mcm dora. hu3..;)