18 February 2011

KAMI RAPPERS UNGGUL

Pagi td on de way gi opis pasang radio HOT FM. Aku senyum riang gumbira bak "Si Pekan dpt mkn telor ikan tembakul" sbb tetamu jemputan A.M Krew ialah KRU. Woooo... best tu. Tapi yg  x best aku smpat depa bceloteh 7 minit je sbbnye perjalanan dr Umah ke Opis 5 minit, 2 minit lg cari parking kat basement. he3...

Zaman depa mude belia, rambut pon blum karat lg... Mude skema je, mcm baru lepas amik result SPM. he3...

Album yg paling pabowwwww!!! 
"Parap pap Awas, parap pap Awas..Parap Awas gerak langkah mu wooo wooo"
lagu2 dlm album ni sume best, tp aku xbeli pon, xckup ar duit blanje skolah nk gi beli. Ape susah, aku gi Giant Sek.18 ---> beli kaset kosong ----> beli paper  sbb nk tgk lagu ape keluar mlm tu ---> pasang radio Muzik FM----> record!!! Ha, bijak bestari x?




Ni lak kumpulan pompuan yg aku suke dedulu, dedulu tau bkn sekarang.. Muke suci, murni, tanpa suntikan sane sini. Ahaks!!! kasut tebal mcm Azza pakai tu aku ade dlu, hampir sebijik, pusen2 kat The Mall nk cari serupe mcm tu.. Ha, kaset depa ni aku beli taw.. Hafal. tarian toksah ckp, tetiap ari pas blk skolah berlatih ngan jiran aku merangkap kwn sekelas aku, Ayu. Berlatih awal2 senang, nnt hari kantin leh perform kat perhimpunan skolah. kui3...

Oklah...mls nk citer panjang, kang smpai ke Tahun Naga x abeh2 lg... byeeeeeeeeee!!!

pssst :- Eh btol ke Yusry berchenta dgn Kila Fairy, anak Rohana Jalil? Adoiiii... aku rase menjerit2 kat atas Bukit Broga cenggini, frust wooo.. Ok2, aku sedar diri, mulut aku xleh lawan Kila fairy tu...huhhh!!!


No comments: