21 February 2011

MODESTO

Tajuk entry MODESTO, tapi sebenar2nye aku nk citer psl MODESTO ato bhase geografiknye Pad Tuala Wanita. Tuala Wanita ni dilarang keras digunakan sebagai tuala mandi ye tuan2 n puan2, huk3... (sgt berbeza rupe paras n bentuknye). 

Aku hampir migrain bile bc paper pagi nih citer psl modes punca barah pangkal rahim, sile bc link nih:-


Logik jugak stekmen depa nih. jap2, meh kite jd Researcher:-

  • Recycle paper hasil kutipan dr Uncle Ah Kiong (ala... lori yg dok lalu lalang depan umah smbil jerit "sulat kabar lame..!!") akan dikumpul bebanyak kat kilang (xtau le bape lame depa dok perok paper tu, sebulan / 2 bulan / berbulan-bulan???) 
  • Pastu paper lame tu dicelop2 sebyk mungkin dgn mgunakan CLOROX ato bahase ibundanye peluntur. Wat de fish!!!!
  • Pastu kertas2 tu jd putih sesuci murni bak kapas. Depa pon design ler mcm2 contohnye ade kepak, xde kepak, 28cm (panjangnyeeee), slim, maxi..eh mcm2 lah.
Dah... aku xnk pikir jauh2 lg ape jd pastu.. Same2lah kite mencegah sblm terlambat.. Aku dok godek2 internet jumpe bende alah nih:-

Eh, comel lah pad kain ni, kaler2 gitu. Gud idea!!! 


Eh, anak sape yg nakal sgt nih???? Hempok kang!!!!

psst : Elok ke wehh aku gune produk Avail, org kate OK, aku gune lah (walaupun baunye mcm kapur barus, hu3). 

6 comments:

aDieyZa said...

zanammg pakai avail.. org kata kalau period x teratur elok pakai.. tp period zana still x teratur gak.. hihihi..

tapi xpelah, zana guna avail ni pun sbb ramai yg kata elok dr pad lain yg ada kat pasaran..

ain said...

yup, same lah kite. ain senggugut, tp psl Avail kuranglah skit rase sakit...;)

umie said...

adieyza n ain: umie pun pakai avail gak..hehhe

JP Nurul said...

avail tu yg mcm mana...xtau pulak mcm mana rupa...

ermayana a.k.a mrs mahzan said...

zmn mak kita dulu depa pakai baju t-shirt dh lama gunting2,lipat2...tp lepas tu kena sental dan berus...dh kering guna lg...zmn skang ni,semua segera...pykit pn segera...avail nanti google le

ain said...

umie: rmai yg ckp Avail elok, jd ain gunelah wlaupun baunye mcm rempah..he3

nurul : kat previous entry ain de cite psl Avail.. bgus tau...:)

erma: skrg ni zaman mls2an, sume bende nk dpn mate.hu3