01 May 2010

MAK, AKAK XNAK KENE GANGGU!!!~~~~

Pukul 8 pg baru2 td...

Aku : truttt truttt...(kol mak aku kat umah)
adik : Salam kak, nape kak?
aku  : Akak nk ckp ngan mak, mak mane?
adik : Mak mandi...
aku  : Ooooo..okeh2. Adik ckp ngan mak akak blk umah lmbt skit, aku senggugut nih..
adik : Ape tu kak?
aku  : ckp je senggugut. mak tau amende. (mls nk bgtau amende, dh beso nnt tau le die..)
adik : OK. akak, jgn lupe beli kit kat ye..
aku  : (adoi, lagi senggugut aku dengar mende tu)

selang 1/2 jam..

mak  : truttt..truttt..(mak lak kol aku)
aku  : ye mak..
mak  : td akak kol ckp ngan adik xnk kene ganggu, kenape?
aku  : erk???? (**pening**)
aku  : bukan ganggu..yun senggugut lah..
mak  : Isyh budak nih, yg ko ckp ngan budak tu wat pe, bukan die phm pon.
aku  : Adoi.... (b'tmbh sakit perut aku dibuatnye..)

Kesimpulannye, jgn tinggalkan pesanan anda kat budak2 yg xphm word yg pelik bg mereka. Ia boleh memakan diri sendiri...jeng!!!

Aku pkai jename ni skrg utk mengatasi penyakit kat atas. Not bad, okey ler, mahal skit, tp hasilnye memuaskan.. Rmai gak mmbr2 aku dok suruh aku jd member, kire mcm MLM ler..tp xmo lah. beli wat gune sendiri aku nak lah.. For more details AVAIL (promote free, xkene bayo pun..)

1 comment:

Adlina Husaini said...

lah aku ingtkan apa tadi..lawak beno la adik hang tuh..btw, sila visit hijabparlour kalu nak tgk shawl n syria eh..aku malu la nak bawa p opis..hihi