01 May 2010

MAK, AKAK XNAK KENE GANGGU!!!~~~~

Pukul 8 pg baru2 td...

Aku : truttt truttt...(kol mak aku kat umah)
adik : Salam kak, nape kak?
aku  : Akak nk ckp ngan mak, mak mane?
adik : Mak mandi...
aku  : Ooooo..okeh2. Adik ckp ngan mak akak blk umah lmbt skit, aku senggugut nih..
adik : Ape tu kak?
aku  : ckp je senggugut. mak tau amende. (mls nk bgtau amende, dh beso nnt tau le die..)
adik : OK. akak, jgn lupe beli kit kat ye..
aku  : (adoi, lagi senggugut aku dengar mende tu)

selang 1/2 jam..

mak  : truttt..truttt..(mak lak kol aku)
aku  : ye mak..
mak  : td akak kol ckp ngan adik xnk kene ganggu, kenape?
aku  : erk???? (**pening**)
aku  : bukan ganggu..yun senggugut lah..
mak  : Isyh budak nih, yg ko ckp ngan budak tu wat pe, bukan die phm pon.
aku  : Adoi.... (b'tmbh sakit perut aku dibuatnye..)

Kesimpulannye, jgn tinggalkan pesanan anda kat budak2 yg xphm word yg pelik bg mereka. Ia boleh memakan diri sendiri...jeng!!!

Aku pkai jename ni skrg utk mengatasi penyakit kat atas. Not bad, okey ler, mahal skit, tp hasilnye memuaskan.. Rmai gak mmbr2 aku dok suruh aku jd member, kire mcm MLM ler..tp xmo lah. beli wat gune sendiri aku nak lah.. For more details AVAIL (promote free, xkene bayo pun..)

5 comments:

Unknown said...

lah aku ingtkan apa tadi..lawak beno la adik hang tuh..btw, sila visit hijabparlour kalu nak tgk shawl n syria eh..aku malu la nak bawa p opis..hihi

yanmaneee said...

cheap jordans
supreme clothing
kd 12
hermes handbags
golden goose
jordan 11
balenciaga shoes
longchamp
lebron 17
birkin bag

patoo said...

best replica bags online cheap replica handbags high quality designer replica

Unknown said...

like it c4m70p4e33 replica designer bags 7a replica bags wholesale replica bags in china go to this web-site i2u90m0b35 replica bags seoul replica bags vuitton find more info g8m66k9m61 replica bags in gaffar market

Unknown said...

l5m67p7w97 k7h95p9l19 d1q29b8h58 e7t84t0k79 f1b81t7i48 x4c07b3b74