28 April 2010

SEMOGE CEPAT SEMBUH ABG...!!!

Petang semlm, mak aku call n inform dat **bird** abg (adik aku, Alif) berdarah..

mak : akak, ko blk umah mlm ni, bird abg berdarah la
aku : mcmane leh drh mak? luke ke hape?
mak : x, mse skolah agame td kwn abg tendang bird die, skrg dh bdarah.
aku : bg yun ckp ngn abg jap?
mak : okey, roger... (aku sendiri tambah word nih..)
abg : akak, bird abg sakit, kne tendang dgn kwn abg... nk kncing sakit, nk jln pun sakit...
aku : lorrr.. tu lah, main lwn2 ler tu. ko tendang balik die x?? (mood jahat aku sampai)
abg : xbalas kak. (baik lak budak nih, slalu kalo gaduh ngan adik die cpt je die lwn balik)
aku : ok2, akak blk mlm ni..
abg : akak balik ye, nnt akak bwk cekelat kit kat 6, vitagen 6, bla bla bla...
aku : (aku bwk tok mudim skali baru tau...)

Sampai umah kol 9 mlm, adik aku Myazara trus terkam handbag aku n selongkar sbb die tau aku beli mende2 yg abg die order ptg td. Aku tgk bird abg fuhhh... mmg mcm sakit, merah. (sori, xde gambar ye...) Rupe mcm budak tgh sunat. Mmmm..kalo xok gak, kene POTONG le jwbnye...

p/s: sbb bab sunat, abg xtakut lgsung, lg suke adelah. Asyik dok tanye mak aku je bile die leh sunat. Gatai dah budak nih...


bukan POTONG mcm ni ye...