15 April 2010

STRESS, RESAH, TAKUT.....

Sejak 2menjak ni aku rase lain pd diri aku... entah, aku pun xtau nk ckp mcmmane. Rase xsedap ati, rase serba salah n serba xkene bile buat somethin' mcm keje n komunikasi. Aku xtau nk luahkan kat sape. Mak??? seboleh2nye aku xnk mak aku tau aku de prob. Aku xnk mak aku susah hati. Biar aku sendiri yg handle, lgpun aku dh besar, smpai bile nk harapkan mak aku. sian mak aku. Kwn2??? aku xnk kacau, diorg memasing ade commitment, lgpun kwn2 aku dh de family n kerjaye memasing.. Kesihatan aku pun agak ting tong. Kat opis ari2 migrain, ari2 jugak le aku telan ubat. Mlm2 lak rase seram sejuk mcm nk demam. Penah satu mlm tu tgh tido aku menggigil sejuk, dh le dok sesorg. Xtau nk mintak tlg kat sape. Tp bile pgnye elok je sihat. Mood keje pun agak down, keje punye la melambak, tp aku xtau nk buat mane 1.(sori boss). Kalo aku jerit kuat2 kat dlm umah, nnt jiran aku dgr kate ape lak.
Mmmmm...... Walaupun aku nmpk happy, tp tu luaran je, dalam hati ni Allah saje yg tau betape perit aku tanggung sume nih. Hanya Dia tmpt aku mengadu...

2 comments:

Unknown said...

la hang nih..dok mai bilik aku kan..awat tak cite..meh cite kat aku..rumet aku cuti neh..

patut lain macam je muka hang
tapi aku tak berani nak tanya

A.I.N said...

keh3... tu psl mcm2 aku bli kat hang, leh release tension. Tp dah ok skit, mintak2 ok byk. Aku dok search citer2 lwk kat internet nih, leh wat aku gelak. kah kah kah...