20 April 2010

HEPI BESDAY TO ME!!! LALALALA

Last week, aku godek2 album gmbr (bukan album nyanyi2 tu ye, bkn jugak rakaman piring itam.hik3) Pilih punye pilih aku smpt snap 2 3 keping pic mase aku celebrate besday 22thn lepas, 20 thn lepas n 18 thn lepas...LAYANNNN...

pic ni mse aku umo 4thn... comel x? (skrg pun comel jugak...PENGSAN). Abeh sume jiran sblh umah, bwh umah (dok kuarters polis le katekan) mak aku jemput.. Kek seciput, tetamu punye rmai.Ckup ke mak? Ckup x ckup blkg citer, pndai2 le mak aku agih2kan.. (Trend aku dr start dpt rambut smpai 10thn ikat bulu2 ramlah ram kat rambut.konon comel le tu. keh3)


Pic ni lak mase umo aku 6thn. Muke maintain same x? (kwn2 aku rmai ckp muke aku xberubah langsung, kalo 20thn xjumpe pun depa leh cam muke aku lg..) Nk tau x nape aku senyum mcm tu? sbbnye gigi depan (gigi arnab) aku xde, RONGAK!! mane leh senyum besau2, kang rmai yg pengsan. (mintak maaf, pic agak rosak sbb mausk dek air..)

Yg ni lak mase aku celebrate besday aku yg ke-8 thn. Versi BERKILAT!! dah skolah pun, itam legam. keh3.. kwn2 dh mule rmai, dah de geng sendiri.hik3... (makin ramai jemput, makin byk adiah aku dpt) Dr pic ni leh tengok betape xsabo nye diorg nk mkn kek tu, aku leh posing2 lg. 

Ok2..nnt kalo mood rajin aku datang, aku tepek lg pic lelame aku yek.. ni pic cover cun, pic xcover cun lg byk, versi COMOT.he3

2 comments:

Unknown said...

wakakaka betui la weh muka hang tak berubah dari kecik..sama je..ihhii comel

A.I.N said...

keh3...sume same, kulit pun menten kughang cerah mcm dulu..