07 May 2010

triple O - OVEN OH OVEN!!!

last week (bile ntah tarikhnye, aku dh lupe plak) Aku fllow mak aku gi survey oven. Yelah.... bulan puase dah nk dekat (almk, pose last year xabeh ganti lagi lah...tettt!!!) jd mak aku nk tmbh lagi sebijik oven letak kat umah. (lagi 2 bulan aroma biskut raye akan menyusuk2 dihidung jiran tetangge ku). Kami gi kat area Pasar Borong Klang. Superbbb!!! mmg murah2 brg2 kat sane.. cekelat, mesin potong rumput, potong kentang, patung hiasan, iyshh byk lagi lah sume ade.. So layan pic ni...


hayaaa.... wa mau bili ini budak, xmo bili itu oven. boleh ka??

mcm2 ada!! mesin potong kepala je xde jual kat cni...

mesin jus... erk, budak ni lagi... menyampohhh!!!

dah bosan gi kedai jual oven tu, aku gi usha2 kedai sebelah..oooo, rupe2nye kedai ni jual patung2 yg wat display baju tu... murah jugak wehhh!! (adakah bisnes kain ku akan kembali???? jeng3... insyaAllah...)

patung cenggini pun ade jual gak. mule lah kepale otak aku dok pikir nk jual baju pas ni... he3...