21 January 2011

Wisata @ Padang, Indonesia - part 2

 Bersambung semula cerita-ceriti psl trip ke Padang, Indonesia...;)

Ni salah satu banner pilihanraya kat sane, PARTAI KEADILAN namenye... 

Bab makan korang jgn risau, kat Padang masakan depa lebeh kurang mcm kat M'sia. tapi aku x berselera nk makan sgt sbb dok teringatkan mak aku nun jauh kat Msia tu... huk3...(rindu kat Abg pen pon skali, he3...)

5th destination : Pasar Atas. Kat sini le syurga membeli-belah... Mcm2 ade wooo... gile meroyan aku kat sni, mujo Ayu tenangkan aku. he3...

Cantik2 kain lace kat sane, murah pun murah....(hampir gile lg)

Telekung pon cantek2...(meroyan lg aku)

dan lagi....

 6th destination : Jam Gadang. Meriah gile sni, kalo Hari Ahad lg rmai, dh mcm kat Datran Merdeka lak aku tgk. Pdahal xde ape2 pon. Menurut Pak Supir, Jam Gadang lah tmpt beriadah penduduk Bukit Tinggi...ooooo, patutlah rmai semacam..

Rabbit pon ade jual...;)


Nextttt...
sambung kat Part 3 pulak....;)

1 comment:

Fechrany Fardiansyah Koto said...

keren sanak!
taragak awqak ka padang