22 April 2011

DORAEMON MON MON MON...:)

Cube teka siapekah pakcik yg kiut miut nih? ha, teka cepatttttt..... Aku pggil die Pakcik FuFu ataupun name betol die Fujiko Fujio. Tp pakcik dh mati lah, die lahir pd 1 Dis 1933 & meninggal pd 23 Sept 1996. Kalo korang nk tau pakcik ni sebenarnye pelukis kartun yg femes dr zaman aku keluar dr perot mak aku smpai aku besar gajah nih ha...

Tadaaaaaaaaaaa... ni lah kartun yg berjaye membuatkan pakcik ni femes ya amat. Seriuss, smpai skrg aku suke tgk citer Doraemon walaupun bende2 yg dok keluar dr perot Doraemon tu pelik n x masuk dek akal Eh, kadang2 terpikir gak bestnye kalo aku ade Doraemon nih, leh aku mintak mcm2. Antare salah satu bende yg aku nk rikues dr Doraemon ialah MESIN MEMBUAT DUIT. Ha, ko dok goyang kaki je lah, x yah gi keje, xyah blajar stay up smpai tetengah malam, x yah pikir nk byr utang kerete, umah, kredit kad, PTPTN. Dah2, pi masuk tido, jgn dok berangan lah Cik Ain oitttttttttttt...;)



4 comments:

alexa yussida said...

kalo la doremon wujud..haha kucing pertama yg sume org akn kjar2 kn n akn diculik:)


best cite doremon..kiki

aDieyZa said...

bila badan zana makin chubby ada pulak yg kata zana mcm doraemon.. apakah?? hahahahaha

Mohd Zulazuan Ishak said...

yussida: sayelah org pertame yg akan culik doraemon. ngeh3;)

adieyza: itu tandekan awak comel. paggil kat org yg kate awak tu GIANT;)

Anonymous said...

eRov coach outlet online
oIho cheap ugg boots uk
xEhk michael kors outlet
8vGhn ugg boots sale
5mZze chi
8uHvm michael kors purses
1bQor nike nfl jerseys
5aVcp coach outlet
6iJyh north face jackets
6fMmo ugg online
4vCxq ghd midnight collection
7aVzm michael kors purse
8pKeq cheap nfl jerseys
5vHua planchas ghd baratas
4iBnv cheap uggs