31 January 2011

AMERICAN IDOL 2011

American Idol Session 10 now at Star World (channel 711)...!!! 

Yehhhh, nmpknye xtvt petang aku semakin bz dgn mengadap TV dr petang sampai ke malam sambil mulut non-stop mengunyah cekelat n kopok lekor.. Kenape alu sgt xcited tgk AI kali ni.. tadaaaaaa....

Aku minat giler thp terkinja2 kat org yg berambut panjang gambar di atas... Hepp... bukan yg lelaki tu ye, tu namenye Steven Tyler, Aerosmith's singer. Pompuan tu le yg aku minat, Jeniffer Lopez @ J.Lo bukannye J.O (Jaafar Onn), kui3... Cantek bangat sehhh, dh ler cantik, cun plak tu.. 

Peserta fav aku, Lauren Alaina. umo baru 15 tahun tp suare sgt mantop.. mase audition ni die nyanyi lagu Like We Never Loved At All (Faith Hill)

Ni Stormi Henley, umo baru 19 thun n Miss Teen USA. Suare xlah sedap mane pon tapi kenape le lulus audition nih. J.Lo disagreed but Randy Jackson n Steven Tyler suke plak.. Hu3, lelaki oh lelaki

Chris Medina, 26 tahun. Suare die oklah, biase2 je. Tp ape yg membuat aku tersangat touching mengenai kisah die ialah tunangnye, Juliana Ramos mengalami Brain Damage akibat drpd kemalangan jalanraya 2 thun lalu. 

Selepas kemalangan tu Chris yg menjaga tunangnya sepenuh hati, cinta n kasih sayang, sob3...

Pic depa together2 b4 eksiden. Cantekkan??? Ni namenye Chenta Akhir Hayat

Jd, kalo nk tau perjalanan Chris dlm AI ni knelah aku tgk AI smpai abeh... Tp kali ni AI x panas sgt sbb xdenye Simon yg bmulut lazer x hengat dlm AI kali nih... ekekekkeke




No comments: