07 January 2011

SEOUL GARDEN, WINTER SONATA!!!

Korang penah mkn kat Seoul Garden x? Jgn risau, xpyh gi jejauh kat Korea nunnn semate2 nk mkn mende2 alah cenggini, gi je kat IOI Mall kat situ ade restoran Seoul Garden, so korang leh feel ala2 Winter Sonata gitu;) 

mkn kat sini ala2 Korean BBQ Steamboat. Byk gile pilihan korang... squid, fishball stuf (aku x amik sbb rugi ar byr mhl2 mkn mende nih), kimchis, prawns dll yg xmampu aku nk taip.. 

Ayu n Adlina, manusia yg btanggungjawab bwk aku mkn kat sni...

Memule geli gak aku nk mkn, yelah mknan sume lembik2 gitu. tapiiii... ha tgk siap singsing lengan tu selepas sepinggan udang aku blasah...

Harge plak kalo korang kategori manusia mengaku tua mcm aku = RM 27 makan smpai muntah.. Jd berdasarkan harge yg aku bgtau ni sile kosongkan perut anda sblm mkn kat sini;)

No comments: