05 October 2010

ANAK IKAN SAYE HENSEM N KACAK!!!

O yehhhh... skrg saye ade 4 ekor anak ikan. Namenye Kogi, Koga, Kogu, Kogo... Sgttttttt comel. Aku beli kat pasar tani dpn opis aku ni ha, 4 ekor 3 hengget....



Ha, comel kan? korang nmpk x? eh, sbnrnye aku pun xnmpk. Ikan2 aku ni pemalu, mcm aku pemalu jugak.hu3... ikan ni kecik je, bebaloi lah dgn regenye 3 hengget 4 ekor.. Tp skrg aku xtau jenis ikan ni ape.. Ahhh..lantak ar, janji puas ati..;)

psst: Mlm td, bersamaan 4 Oct'10, 4 ekor anak ikan aku mati.sob3.. nk kate xmandi, aku rajin gak tukar air. Pas buat post mortem, ikan2 aku mati disebabkan terlebeh makan. Ooooo... tlebeh makan pun xleh ke. Sehari 2 sudu mknan ikan, ok lah tu kan.. waaaaaaaaaaaaaa, manyakk sedeh oooooooo!!!

5 comments:

DKosongLapan said...

dasar pembunohhh... anak ikan yang tak bersalah menjadi mangse kecuaian mikeee hanibi......ishhh...ishhh...ishhh

Azie said...

hobi baru ke pulak ni?

NuZuL said...

D_08: erk, mau 7 mlm mimpi roh anak ikan nih aje..ekekeke
kak azi: hu3, ain jln2 kat psar tani, tgk mcm comel je ank ikan ni, gi le beli. tp xmpai 2 minggu dh mampoihhhh

Anonymous said...

hUgo ghd hair
rXqh ugg boots uk
hYal michael kors outlet
1uXbf GHD Hair Straightener
8zLbz burberry usa
0hXfr bottes ugg pas cher
2vGvo ghd hair straighteners
3uQrs louis vuitton purses
3tQxg michael kors sale
8xZjm ghd hair
5gBim cheap ugg boots
2bHdk nfl football jerseys
1bZue michael kors purses
9jPha ghd lisseur
8fOng ugg boots sale

Anonymous said...

tWzg coach outlet online
wQml ugg boots sale
fWae michael kors
8sGwb cheap ugg boots
2nLnk chi
2rTdd michael kors outlet
4rQnc wholesale nfl jerseys
2lXac coach outlet online
3dAee north face sale
0eBet botas ugg
0lDom ghd mini
1bIcx michael kors sale
8zVsu cheap nfl jerseys
5oRch planchas ghd baratas
1cXks cheap uggs