18 January 2012

17.12.2011 - Episod 5 : Edisi ORANG KUAT!!!

Kali ni aku nk post gambar2 org kuat disebalik majlis nikah aku (bukan org kuat yg angkat berat tu yeeee;p)

Adik beradik aku yg byk membantu n meriuh-rendahkan majlis nikah aku. Walaupun depa ni muda belia (ade yg belum akil baligh n datang bulan, he3) depa mmg rajin, aku dok arah2 kan je diorg nih buat keje, ekekeke...

Untuk menghilangkan penat, mari kite KAROKKKK!!! Nak jadikan cerita, mase tok kadi sampai je kat umah aku, hujan lebat ya amat......... smpaikan ape yg tok kadi ckp aku xdgr. Lepas je settle akad nikah, mak2 sedare n sepupu sepapat aku start karok. Tetibe hujan pon stop. magic kan????? Kalo aku tau depa boleh stop kan hujan, b4 akad nikah aku suruh diorg nyanyi tau...ekekeke

Paksu n makde aku. Kuat aku katekan yg paksu aku tu xmandi lagi sbb die pkai bju mlm td..:) Yg ni pic sesi "CABUTAN BERTUAHLAH SANGAT". Org kampung aku ni bab gejuboss @ rewang @ gotong-royong mmg HEBAT. Yg peliknye depa  xnk upah @ duit, tapi diorg nk hamper. Kenduri kecik ke, kenduri beso ke tuan rumah kne bg hamper kat diorg. Jadi kami adik beradik mlm sblm kenduri kami bungkus kopok2, air kotak, air gas, biskut2 buat secantik hamper utk bg kat diorg.

bergambo dgn anak berbuah n cucu belah Abg Pen. hebat kan kami, baru kawen dh ade cucu:)



Satu2nye besfren aku yg datang. Mentang2 le buat kenduri jauh skit dr KL, sume kenkawan aku bpakat nk dtg event kat Putrajaya. kebetulan Illa ni baru lepas keguguran, jd die mmg ade kat kampung. 1 day b4 kenduri die yg temankan aku cari brg2 last kopek kat pekan. Thanks Illa.


Nilah org yg paling kuat di antara yg kuat, mak n bapak aku. 2 hari b4 kenduri mak aku migrain teruk. Smpai x leh bangun dibuatnye. Xpe, dh dapat menantu ilang le migrain tu:)

Sesi berebut cekelat hantaran:)