08 January 2012

17.12.11 - Episod 3 : edisi hantaran pulak!!!!

Hai hoi hai!!!!! entry kali ni aku nk story psl hantaran pulak... Hantaran kami 9 berbalas 11. Plan asal  nk 7 berbalas 9, tp disebabkan Abg Pen terlebeh beli barang utk aku, terpakse le aku tmbh 2 dulang hantaran...:) Hantaran kpd Abg Pen 95% aku buat sendirik, 5% Hajar (cousin aku) tlg buat (tp part lekat gam jer lah....hik3) Thanks a lot to Suriani, office-mate aku yg sudi bg pinjam dulang hantaran yg canteq ni:)

1) Buku motivasi psl kawen mengawen & rahsia rumah & tangga. Smpai skrg x smpt2 nk bace, hua3...

2) Sireh Junjung tp xjunjung pon. Ala2 kembang semangkuk gitu. Kat kampung aku punyelah pyh nk cari fresh flower. Pusing punye pusing lastly kat kuil hindu baru jumpe. Tengkiu aci jual bunga:)

3) Tuala - last minute punye hantaran, naseb baik ade bwk dulang lebeh:)

4) Perfume - aku suke hantaran ni sbbnye aku boleh pow perfume Abg Pen nih..hik3...

5) DSLR - ni pon aku suke gak sbb aku boleh posing maut ala2 Kate Moss. Kompem!!!!

6) Jam tangan - smpai skrg Abg Pen xpakai lagi sbb die xgi kedai potong tali jam sbb pnjg sgt

7) OAKLEY - aku xsuke sbb aku pkai x cantek, mcm poyo n sendu je muke, isyhhhh xsukelah..

8) Cekelat - last minute punye hantaran. Aku sumbat2 je cekelat ni, jadilah....

9) Cincin platinum spesel buat Abg Pen... I LUV U LIKE CRAZY LAH......

 9 berbalas 11, sepakat membawa berkat:)



No comments: