04 January 2012

17.12.11 - Episod 1 : mukadimmah

Assalamualaikum sume....................:)

Alahai, lamenye dh x update blog. Ooooo, mentang2 le ko dh selamat menikah ye Ain, sume bende ko dh lupe ye..!!!!

Hu3....sebenarnye semingu sebelum nikah smpailah lepas nikah, smpailah jugak skrg aku busy, busy dan busy. Busy dgn keje yg teramat amat amat amat byknye. Kesiankan? Aku amik cuti nikah ngan kawen 3 ari je. sob3.... Bos dh pencen, keje menimbun-nimbun, ponggahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Ok2, back to de topic. Sepanjang bulan ni aku akan post entry psl kenduri aku, cerita behind de scene, de real event, photoshoot, hanimun n bla3.. Kompem korg bosan punye, hik3.. Sbnrnye aku nk mengabadikan detik2 indah ini (cewahhhhh) dlm blog aku. Nnt bile aku dh ade anak (cewahhhh lagi) die boleh bc betape susahnye mak pak die dok kumpui duit, ikat perot sbb nk kawen punya pasai, hik3....

Tarikh sah jadi laki bini : 17 Disember 2011 bersamaan 21 Muharram 1433 hijrah

Lokasi shake hand Tok Kadi : Rumah family kat Hutan Melintang, Perak.

Bil. org dtg serbu tgk pengantin yg cun ya amat : 500 org termasuk tok kadi yg hensem:)

 
17.12.2011, kami selamat dinikahkansss!!! Sume dok hepi, dok baling2 petels gitu. Omputeh le sangat!!!!

X ckup mak2 dok baling, anak2 pon nakkkk jugakkkkk!!!!!! Woiiiiiii korang, dok buat sepah ni sape plak nk kemas nnt???




lalalala....






lalalala....






lalalala....






lalalala....






lalalala....






lalalala....






lalalala....






Yeahhhhh...nmpk gayenye ahli baru kelab Atok Dollah yg kne sapu petals. Myazara dilantik sebagai supervisor. Dok perati jgn curi tulang. lalalalala

Setelah 1/2 jam berhempas pulas, pengantin lelaki tewasssss jugak akhirnye:)



No comments: