06 January 2012

17.12.11 - Episod 2 : dup dap dup dap!!!!

Bersiaran sekali lagi...:)



Ni rombongan dari Pengantin lelaki, "From taiping with Luv..:)" 

Abg Pen saye sedang mengupdate status kat FB. FYI, rupe2nye setiap jam Abg Pen update status, mcm2 yg die taip.. "berdebor2", "lagi 2 jam aku ade bini", "berpeluh-peluh" etc... Aku mmg xde mase nk tgk FB, bizi ya amat, byk bende nk buat, byk bende nk pikior....:)

Sesi interview oleh Tok Kadi. Mase ni jantung aku dah dup dap dup dap.. Seram ya amat, rase mcm tersesat dalam hutan tebal 7 ari 7 malam x jumpe jalan keluar, seramkan??? (silelah angguk kepale). Abg Pen kabor mase ni die rase isi perut ade dinasour dok menari2 dlm perut, nk tercirit pon ade.. waaaaaaa!!!

Alhamdullillah....hi3..(sile senyum sampai ke cuping telinga)

Menangis le kunun;p... Memang sedih time nih, aku bukan lagi di bawah jagaan family, skrg Abg Pen yg menjaga n pelihara aku, keturunan aku, aurat aku, tingkah laku aku.. 1st yg aku dok pikir mase sah menjadi isteri Abg Pen ialah "kne rajin masak!!!"

Aku dapat gelang, Abg Pen dapat cincin. Cincin n gelang ni ktorg beli kat HABIB Shah Alam. Meh bace entry aku sblm ni pasey beli cincin nih:- Bakal Suamiku Dato'

Scene ni berape kali kne ambik tau sbbnye aku ngan Abg Pen dok gelak2, nmpk beno x seriusnye. Malu wehhhh cium dpn org ramai, ape ntah lagi yg tgk tu adik2 aku, adoiiiii....;p

Nampak sopankan???? hik3...

Yeahhhhh..............!!!!!!!!!!

Pssst: terlampau bizi ya amatttttttttt sekali sbbnye aku terlibat secare langsung n tidak langsung dgn program RTC. Ape tu RTC??? nnt kalo aku ade mase aku bgtau wokehhhh:)

No comments: