26 August 2011

KORANG RAYE, AKU PUN RAYE JUGAKSSS:)


Aku selaku CEO of www.nuzul-honeybee.blogspot ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. 
Mohon ampun dan maaf kepada yg mengenali diri ni secare tidak langsung @ langsung. Seandainya ade diantara entry aku ni ade menyentuh perasaan sesetengah pihak, mintak ampun bebanyak dari ujung rambut sampai ujung kuku kaki. 

SALAM AIDILFITRI:)

psst : gambar diatas ialah Myazara, adik bongsu aku. Die pun nk mintak maap ekspesyeli kat mak aku sbb die suke wat sepah rumah, suke kaco mak aku buat biskut, suke main showel gel, suke picit ubat gigi sampai abes, suke conteng dinding..

4 comments:

Afikah Aziz said...

adik kakak ni comel je,geram ika tgk hehe :)

A.I.N said...

ooo...adik akak comel sbb ikut kakaknye.ekekeke;p

♥ LULU ♥ said...

slmat ari raya maaf zahir batin :)

Bee™ said...

Selamat aghi ghayer hanibi.... Maap zaher dan baten yer. Nak duet layer... Hikkk3