14 December 2010

2 JAM KAT MAHA 2010

Salam sume....;)

Pepagi selase ni aku nk story moli kat korang sume psl MAHA 2010. Yup... 1 Dis 2010 ari tu mase office hour aku smpt gak menjengok MAHA 2010. Jeng...jeng...jeng... bukan mengular ye kwn2, ni di atas jemputan rasmi... Tp x lame kami gi, kat MAHA 2010 tu 2 jam je, tp lengoh gak kaki, maklum le besar sgt kwsnnye, singgah yg mane smpt je.. (yg sebenarnye aku pi tibai pkai heel 2", maunye x melecet kaki nih. Ha, padan muke..) Disebabkan aku gi naik 'office car", jd  xpayah le parking jauh bagai, btol2 park dpn dewan pameran, he3...Kalo tidak jgn harap le nk dpt spesel parking. Aku tgk MAHA 2010 kali ni sgt terok parking management depa, ade yg smpai ke highway depa pi park kereta. Fuhhh... jauh tu nk jalan. (tp sgt bombastik aku tgk makcik2 n pkcik2 tua yg dtg jauh dr kampung mane ntah bjalan kaki semate2 nk ke MAHA 2010 tu. TABAH!!!) Jalan lak jem teruk, dari Kajang nk msuk exit Puchong lebih kurang 1 km traffic jem... Fuhhhh... sejam weh sangkut atas jalan. Time aku pegi MAHA 2008 dedulu, x de le teruk cenggini jem n parking system. Senang je dpt parking kat dalam MAEPS tu... 

Dah2, jgn bebel2 ok... meh sini layan beberape kerat gambar yg smpt di ambil kat MAHA 2010:-

Unikkan tembikai ni, empat segi gitu...


Mode: ala2 kat New Zealand gitu... (cer tgk tgn aku penoh brochure, kutip selagi ade..ha, mmg fav aku kalo gi memane expo tau, collect brochure. Pastu smpn kat umah wat pekasam)

Ni aku xtau ape name udangnye, tp aku pggil Udang Raksase... 

Ayam Serama. Sgt ler mahal hargenye.. 

Lembu ni sgt besar, beratnye lebih kurang 590 kg, umurnye baru 36 bulan. Pehhh...skali kne hempap mcm "ayam penyet" aku..

Ha, ni lembu tau. Lain mcm rupenye kan??? 

Ok...dah abes citer pasal MAHA 2010. tadaaaaaaaaaa


No comments: