15 December 2010

RAMONES BANGKIT DARI KUBUR!!!!


Sile teka situasi diatas? 

1) tgh kebulur tp mampu sengeh lg...
2) dok pikir nk beli gitar mcm dlm gmbar tu..
3) minat sesgt kat sticker TRANSFORMER kat gitar tu, tp xde duit nk beli..

Sesape dpt jwb dgn tepat dpt cekelat Deng Dang...

Tadaaa... jawapannye xde kat point di atas. Ini dia "THE XTROTOYZ in de RAMONES MODE"... fes, fes, fes taimnye aku tgk THE XTROTOYZ (TX) jamming. TX ni ditubuhkan di bawah Akta Rock Kapak 2020. ecehhh). Name group ni TX, bukan sesaje aku yg letak ye... Diketuai Pakcik Bobo (merangkap ketua kampung group nih). Abg Pen lak merangkap Abg Ketuk2 kat blkg tu (nmpk ke? same je kaler baju ngan warne dinding kan?ekekeke). 

Depa ni jamming kat Paradox Studio, Bdr Baru Bangi (kat area Al-Ikhsan tu....). Cantik tmpt nih, msuk je berpinau mate sbb sume wane merah, bersih n plg penting xde bau asap rokok kat dlm studio (luar studio je bau hapak rokok.ngeeeeeeeeeeee) Msti pelik  kan nape tetibe aku kat tmpt cenggini? Nak kate jd drummer, haremmm x reti, nak kate jd guitaris, maunye putus tali gitar aku kejekan. 

 
Sebenarnye planning asal nk kuar dinner je ngan Abg Pen kat area Bangi (Fav port kami melepak smbil mengutuk org yg lalu lalang dpn kami). Lastly Abg Pen petik name aku kononnye  jadik Camerawoman time depa jamming. Huhhh.. terkena aku.. Xpelah, skali skala layan je lah. Dalam setahun adelah 3 kali aku ikut Abg Pen gi jamming. (dedulu mse kecik2 aku suke join Band PDRM kat umah aku, jd smpai ke beso a.k.a tua suke lyn mende2 nih, x salah kan???;) Sdp gak depa bwk lagu Ramones eh. Siap tokey jamming tu soh repeat 2 kali main lagu (ape ntah tajuknye)... 

Hey Ho Let's Go

psst : Biar ler org laki2 join xtvt cenggini daripada depa dok layan pompuan. Haru Biru jadinye nanti...;)

No comments: