02 December 2009

AKEDEMI IMPIAN (AI) '09 - mari menyanyi!!!

AI'09? ape ke gajahnye bende tu??? kene kuarantin x? kne dok dlm akedemi berbulan2 x? kui3... xdenye. Ni ha @ my office dis week de wat competition nyanyi2. Bunyinye gempaq kan?? AI'09 gitu... tp AI ni xde vocal class, xde makeup class, sbbnye kitorg ni  professional singer, so xyah mende2 tu. plih lagu pun last minute je.. professional kan? (ptg nk nyanyi, thari time lunch hour dok select lagu? ade bran?) Aku dgn rase rendah diri join gak ar AI ni.. (erk, ni rase nk demam ni, dah le last minute bg name, lagu xplih, sore dah xsdp mcm dlu2, blasah je lah..)

Ktorg nyanyi kat Pantry Room Seksyen M. (Luas Pantry Room tu lebeh kurang mcm pentas kat PWTC, tolong percaye ye..) Ha, jgn memain, de juri professional tau, En. Badri  iaitu bos Seksyen M merangkap pengetua AI'09 (penegetua ni xde blg pen mcm Ramli M.S ye..) De 11 peserta yg hebat2 (ade sore ala2 zena zen, camelia (aku ler tu), Imran Ajmain, Amy Search pun ade gak tau). Mmg hebat lah, kalah AF @ OIAM punye... Lunch hour for training, After office hour dlm kol 5 lawannye... Aku nyanyi lagu pe? he3.. lagu yg plg xmencabar vocal langsung CAMELIA - RINDU PADANYA. kui3....
sesi memecahkan speaker... Erk, gurau je farhan.


penonton yg terpegun, tergamam n kesejukan dgr suare lemak merdu ktorg... wakakakkaka (kompem blk dr opis demam 3 hari xbgun2 depa nih)

gambar aku menyanyi mane? HAK CIPTA TERPELIHARA... mane leh publish kat blog nih, nnt berduyun recording comp offer aku mcm2. wakakakakaka jugak..