07 December 2009

AYAM PENYET...pedasssss!!!

Last Saturday, abg.pen n me hvng lunch @ Ayam Penyet (AP), Bdr Puteri, Puchong. dah lame ktorg xlunch kat Puchong especially @ Bdr Puteri ni..(igt dlu2 time bunga-bunga cinta ktorg mule berputik..waduhh!! lunch hour besenye ktorg mkn kat B.Puteri @ Puchong Perdana. memule gi lunch reramai ngan geng opis, 2 3 kete ko. lame2 skit gi together2 lak. hik3.... taim tu le ayat2 cintan abg.pen kuar, hambek ko, muke je ganeh, tp jiwang gak die ni. Dlu ade bunge, cekelat, skrg dah xde ke abg.pen? ini xadil!!!!) Disebabkan dah lame x ke B.Puteri, byk ko kedai2 baru, dah mcm kat Taipan USJ aku tgk B.Puteri nih...sesak bangat, di celah2 B.Puteri ni terselit restoran melayu AP (mmg susah nk kedai mkn melayu kat puchong nih, majoriti kedai CHA YA NUN ALIF je..erk, goli tokak den!!!)

 Tadaaaa.... ni die restoran AP. dari luar cantek, kat dlm taktau lagi....


Ni die menu AP. aku tanye abg.pen, mmg mcm ni je lauknye, xde kuah2 ke. Abg.Pen ckp mkn je, ni dah ckup meletopp!!! ape yg meletop aku pun xtau. mkn je lah...



Posing jap, mane boleh muke aku xde dlm post nih..ini xadil!!!



Ha...sampai terangkat kening jene jen abg.pen lyn sambal belacan AP. mmg meletop sambalnye... pedass nk mamposs!!! naseb aku xcirit. aku tgk kat kepale abg.pen dh bercucuran peluhnye... wakakakaka

No comments: