21 December 2009

ROSAK SUDA!!!

Smlm (20 Dec 2009) Abg. Pen ajak aku gi mkn Ayam Penyet...(ayam penyet lagii.....) Aku pun ckp ORAITTT!!! Dgn rase bermurah hatinye aku blanje die mkn smlm (Ayam penyet bolehlah, murah.. kalo mkn restoran lain idoknye aku nk bayor.. ekekekeke).

Blk dari menketedaghah, aku gi jumpe Illa (Illa ni befren aku mase kt UUM dlu) kat masjid As-Salam, Puchong Perdana. Dah lame aku xjumpe die, dh besar pn perot die aku tgk. (Perot laki die pun same naik gak..ekekeke). Die jumpe aku sbb nk pass tshirt yg Mr. Don Juan blikan kat aku kat Perhentian Island, Tioman & KT due thn lps. Huh, lame giler ko tshirt tu x dituntut... Sebabnyer baju2 tu kat tgn die adalah kerane (skema xhengat) die dgn Mr. Don Juan ni dulu 1 opis & die plk menyewe bejiran dgn umah aku.. Oleh krn sbb2 tertentu yg terpkse dirahsiekan, baju tu pn xsmpi la kt tgn aku.. ekeke.. tu le kesahnyeee..


Ni ha tshirt2 nye. Naseb bek xberkulat lg, kalo x kompem Mr. Don Juan xnk bg aku tshirt lagi dah...

Pas jumpe Illa, ktorg gi lak anta TV n HiFi Mr. Don Juan repair. Udah sthn TV tu x repair, mau tikus lipas smpat wat anak 2-3 round dlm TV tu...


Mr. Don Juan tgh deal dgn tokeh kedai. (Sila abaikan pandangan dr sisi tu ye..)

Tgh dok tgk2 ape rosak, tetibe aku ternampak 1 objek yg tersangatlah uniknye.. Aku pun ape lagi, panggil Mr. Don Juan jd model sambilan jap...inilah hasilnye...TADAAA....


Fuyoo.. Mr. Don Juan masuk TV tu, sain autograf pls...!!!

(P/S: Lepas sejam aku blk dari jumpe Illa, Illa msg aku. Die tanye nape aku krus sgt skrg ni. Aku pun xtau nk ckp pe, Illa tu org yg ke100++ tanye aku soklan mcm tu. Aku rase cacing byk kot dlm perut aku, sbb dok lapar je memanjang, ape ntah lg taim2 ujan cenggini, mengudap je keje aku.)

No comments: