25 November 2009

DUTY LAGI...BILE NK REST NIHHH!!!

Adoiihai.... pas abes je PSKK'09, aku dikejutkan dgn lantikan sbgai pegawai bertugas Hari Inovasi MOF nnt. baru rase nk feel hanimun kat opis, lurus2 kan pinggang, tp x dapekkk!!!!!

9 Nov (hari isnin tu, lengoh men netball xabeh lg), bos aku soh arrange meeting dgn agensi, discuss psl booth next week. Soknye plak aku n team kene prepare material 4 our booth nnt. Adoi... maleh aku nk pkir, tlg2 gitu je lah. dah le mggu lepas aku mcm biskut sekejap ade sekejap xde (bz game netball ar), kje byk pending. ni lak nk concentrate kat program ni. tp, nk buek mcmano, x dapek den nk nolong aiiii...

Majleh sambutan Hari Inovasi, Integriti & ICT MOF 17&18 Nov'09. Nk xnk cume de 1week je lagi nk setup everythin'. OMG, blik lmbt le jwbnye...


mlm yg hening lg sunyi, org len dok tido, ktorg kat opis tgh bungkus hadiah...

ni hadiah lucky draw. byk gak compnay Jia Yu ni sponsor...

keesokkan harinye (17 nov'09)- last touch-up b4 majlis start. kelam kabut aku taim nih.. turun naik opis memanjang. sampaikan pak guard tego aku "xlengoh ke kaki tu Cik Ain oii...".demn.. jgn byk tanye, tlg aku de gak paedahnye... (dlm ati je aku jwb..keh3..)

tebongkok, tetonggeng, sume aku buat taim nih..Pedulikk!!!
Pas settle sume, aku stat dgn xtvt aku..POSING TIME!!!! kat blakang tu bunting cartoon Jia Yu Home Channel (erk, sumpah, aku xpenah aku tgk cartoon depa, tp pas layan cd depa bg, bes gak cartoonnye...) FYI, cartoon ni 100% Malaysian tau. Tp market depa mostly kat China n Hongkong, kalo tayang kat Mesia, ciput bena byrannye, xbalik modal tau.. (ha, korang xbangge ke...??)


posing lagik!!!... (erk, suke ati aku lah, aku punye camera... kui3..)
Nih part of colection CD depa... layan gak ar citernye. besss bangat..!! CD ni depa sponsor 4 lucky draw. jgn ckp ar ko, sesak booth ktorg, sesak sbb memasing berebut nk amik no. bukannye depa nk melawat pameran ktorg.. adoiii!!! nk mrh, makcik2 ngan pkcik2... so, senyum je lah... kekadang tu de sampai 4x amik no, 2hari X 2 kali turun amik no semate2... mcm2 hal...


datuk2 tgh tggu MKII dtg melawat booth ktorg.. (tp yg 2org dr kanan bukan dato ye, kwn opis aku tu..)



Ni lak, ktorg tgh bungkus2 hadiah lucky draw time ceramah kol 4 dgn Jia Yu CEO. 

Posing ngan Datin Zahirah pas ceramah settle....
Keesokkan harinye lagi (18 Nov'09). tapi time tu aku xduty, tp datuk soh aku trun jg booth sbbnye majoriti projek yg display dr unit kitorg, gambo2 display tu pun cilok time aku ngan farhan gi site visit. So, information ke hape ke aku ngan farhan je tau...
time tgh bosan, lakonan semule je... keh3...

Belon yg selamat aku kebas (dari dok pecah bagai, bek bagi aku, leh bg kat adik aku lak...)

koleksi sorvenir yg aku dpt.. keh3.. jgn jelessss... Bukak akaun Tabung haji, dpt tabung freee. Yuhooo


No comments: