20 November 2009

Visiting Rayyan Harith.. wink, wink!!!

Last sunday (15.11.09), Aku, Abg. Pen n Mimi visit Deen n family kat Ampang. Deen ni bespren Abg. Pen daghi kecik sampey le tua beruban, jiran sekampung le katekan. Ktorg tolak dari umah @ 4.40p.m. Memule cuaca elok, terang je... last sampai kat Bukit Jalil truss ujan lebat. (hambek ko... nk msuk Key El, kompem jem punye...) Ktorg ikut MRR2 & by d time kat Pandan Indah jln opposite dh stat banjir... kete dh mule beratur panjang... tp best gak aku tgk banjer ni, bnde yg jarang aku jmpe... peghak (erkk.. bkn negeri asey abg pen yer) la katekan... Sampai umah Deen dlm kol 5.40p.m. Memule ktorg je yg dtg melawat, lelame mkin rmai lak sedare wife Deen dtg menjengok. Aku ni xsabo nk tgk baby baru Deen, hmm... tdo je dieee... (bile nk bgun ni Rayyan, aunty Nurul xsabo nk gigit pipimu...) Dlm kol 6.30p.m. aku ngenyit2 mate kat Abg. Pen, bg isyarat nk blk... yelah aku byk lg plan ngan mimi pas ni, nk gi Putrajaya lah, gi Kajang lah. Last2 Abg. Pen pun kata "jom chow..." keh3... sblm kuar umah aku smpt gak tgk baby yg dok tido lg... Nah!!! aku tempek pic baby wat tatapan korang sebelum tido:---
Welcome to de World... Rayyan. Semoga Rayyan menjadi anak yg soleh. Aminnn...

Ni abg Rayyan, Zedreen. (Erk, lebeh kurang je licinnye. Tp Zed jgn risau, pas sebulan rambut Zed tumbuh blk, tp Abgkel Joy xtumbuh2 gak. kui3..)
Amboih Mimi, sempat ko berposing ye...