30 November 2009

VISITING RANIA (AYU'S DAUGHTER)

Last week tanggal 22 Nov'09 (besday mama die plak tu, dgn slamber aku xbwk hadiah) aku ngan Abg. Pen gi kenduri cukur jambul Rania. Tp mcm xbesa lak, ktorg gi pas majlis abes.. (memane kenduri pon ktorg slalu pi lambat, ekekeke... mintak2 le depa xdtg lmbt taim kite kawen ye bapaknye) Tp xlah lmbt sgt, ktorg dtg dlm kol 1.30 ptg, majlis pun Kak Intan inform sampai kol 4, jd byk mase lg Abg. Pen ktorg mkn 2 3 round. Tema majlis Oren. Ha, pe lg, aku ponggah almari cari le bju oren aku, tp alamak, tudung plak xde (maksud aku tudung ekin, xtrend ko pkai tudung bawal), aku pun cekau le tudung coklat. memang x matching langsung, tp tudung ekin punye pasal.. BLASAH JE LAH.........


walaupun rambut Rania dah separuh kene cukuq, tp still lebat rambutnye (aku dpt rase Rania ni ikut Ayu bulu byk kot.opppss!!!, mati gue..)

 Mama Rania yg dah xsolid mcm dulu. Xpe Ayu, Jus Mate 5 kan ade...he3...


cenyum cikit Rania, kak Ain, eh syilap Auntie Ain nk tangkap gambo ngan Rania (Aku dpt rase gak Rania ni bakal meletopzz mcm mama die n comel mcm Auntie Ain)

sesi merisik khabar, sembang2 kosong, terngumpat skit, luahan perasaan. bukan senang nk jumpe tau.. si rania ni pun baru aku dpt tgk real, seb bek de FB, tau gak perkembangan Rania..

daaa Rania, next time kite jumpe lagi ye bucuk2 (xsempat nk gomol2 Rania, ramai sgt peminat die time tu, maklum le Ratu Sehari le katakan...)

No comments: