24 August 2010

SIMPLE BUT MEANINGFUL

Pd 18 Ogos 2010 bersamaan 8 Ramadhan 1431 hijrah 1st time aku n abg joi bukak pose sesame, together2.hik3... On de same time abg joi celebrate besday aku yg ke 16 tahun. Yup btol, umo aku baru 16 thn, mude belie lg (ade can dpt kutip duit raye tahun nih..)  

Abg joi bwk aku gi bukak pose kat restoran Resepi Biarlah Rahsie.. Plan nk gi mkn kat steak house @ restoran ikan bakar, tp disebabkan restoran nih de jual kek, leh celebrate besday girl nih skali.. Tgkkan menu rase nk order sume yg depa jual. Sume bende dlm menu tu aku nmpk sedap. Huh..sabo2, bp miit je lg nk bukak pose.

Tadaaa... 2 potong kek, Laksa Sarawak n Chicken Black Pepper (maap, xde dlm gmbr sbb mknan tu xsampai lg). Bile masuk je waktu berbuke aku terus blasah Chocolate Indulgence. Bluuurppp... kenyang bangat. Bile part mkn Chicken Black Pepper aku dah xlrt nk abeskan..keh3. Standard le tong kecik. Abg Joi dgn slambernye membelasah Laksa n Strawberry Marshmallow Cheese.

Ape2 pun, thanks a lot to Abg Joi a.k.a Kaliempoot a.k.a Anak Pak Sahak a.k.a Don Juan a.k.a Abg Pen kerane sudi blanje n celebrate besday aku. Love u muahhhhhhh.. (opss, jgn lebeh2, nnt batal pose) Kalo mkn laksa beli kat PARAM pun xkesah, yg penting ikhlas dari hati n sanubari. ewahhhh...

(pssst : Semalamnye pulak, 17 Ogos my luvly mom Pn Siti Zahrah mskkan nasi ayam spesel sempena besday aku.. hu3, terharu sgt. wlaupun mak aku tgh bz wat biskut raye, tp die gagah kan jugak masak fav mknan aku. Maap, xsmpat nk tgkap gambar. Kol 7.50 mlm dh licin nasi ayam tu setelah selesai dibelasah oleh kami 4 beradik)


6 comments:

shahrilhakime said...

Sape budak jahat kat gambo ateh tu???? kekekeke

A.I.N said...

budak jahat tu tgh nanges sgt2 sbb tim bangau die kecundang ditgh jalan.wakakakaka

shahrilhakime said...

Tim lain mike bulih hina....tim tu jgn cobak-cobak nak hina yeeee

Unknown said...

alolo comelnya mereka berdua ^_^

A.I.N said...

adlina, hang ckp kat aku comle xpa, kat abg aku jgn, nnt die perasannn.hik3

mattress protector double said...

Ape2 pun, thanks a lot to Abg Joi a.k.a Kaliempoot a.k.a Anak Pak Sahak a.k.a Don Juan a.k.a Abg Pen kerane sudi blanje n celebrate besday aku. Love u muahhhhhhh.. (opss, jgn lebeh2, nnt batal pose) Kalo mkn laksa beli kat PARAM pun xkesah, yg penting ikhlas dari hati n sanubari. ewahhhh...
stitching factory in karachi ,
stitching factory in islamabad ,