18 August 2010

BINGKISAN DOA BUAT IBU

Mak, yun sayangggg mak....:)

Ya Allah...

Rendahkanlah suaraku baginya
Perindahkanlah ucapanku di depannya
Elokkan watakku terhadapnya dan lembutkanlah hatiku untuknya
Sampaikan maafku kepadanya

Ya Allah...
Berilah dia balasan yang sebaik-baiknya atas didikannya padaku
dan pahala yang besar atas kasih sayang yg dia limpahkan padaku
Peliharalah dia sebagaimana dia memeliharaku semenjak aku kecil

Ya Allah...
Apa sahaja gangguan yang telah dia rasakan atau kesusahan yang dia
derita kerana aku atau hilangnya sesuatu haknya kerana perbuatanku
maka jadikanlah itu semua penyebab susutnya dosa-dosanya dan bertambah
pahala kebaikannya

Hanya Engkaulah yang berhak membalas kejahatan dan kebaikan seseorang umatMu dengan berlipat kali gandanya...

Amin Ya Rabbal Alamin....

Semalam, 17 Ogos 2010 genap umo aku 26thn (26 thn? tuenye kamu NURUL AIN) 26 thn aku hidup dimuka bumi ciptaan Allah s.a.w.. Dengan pengalaman hidup yg aku lalui n tempuh selama ini, ia byk mengajarku erti kesabaran n kecekalan. Pengalaman hidup yg aku lalui ini telah mendewasakan aku mmbuat sesuatu keputusan. Aku bersyukur kehadrat Illahi kerana memberikan aku semua ini:-

a) Akal n fikiran - bantu aku mmbuat keputusan
b) Iman n taqwa - aku xmahu kehilangannya... semoga ia sentiasa didlm hati aku.
c) Family - sentiase berade disamping aku ketike aku susah n senang.. Walaupun aku bukan anak org kaye, aku bersyukur dgn ape yg ade skrg. kasih syg sudah memadai bg aku
d) Kekasih - sbr melayan kerenahku, byk mberi nasihat atas ape jua tindakan aku n sgt bertanggungjawab n mengambil berat kat aku..
e) sahabat - mjadi pendengar yg setia dikala aku susah n senang. Korang mmg besssss..

HAPPY BIRTHDAY, NURUL AIN BINTI JUMAAT!!!!

kecik-kecik dulu, aku suke wat besday party. layannnnnnn

2 comments:

mummy-aulia' said...

doa ini sangat best hoccayyy!!nak cilok bleh??

NuZuL said...

boleh su, xde hal sbb doa ni pun aku cilok kat FB sap ntah.ekekeke