19 August 2010

BILE SI MUKE BULAT MEMAKAI SYRIA N SHAWL


Adlina, empunya blog click kat sini ade jual shawl n syria. Teringin pulak rasenye nk ubah imej, yelah dok pkai tudung keras tu aje, skali2 kne gak tukar mood. Tapi mslh besar kat aku kalo pkai shawl tang lilit2 atas kepale tu. Last year aku de beli shawl, pastu pkai le gi keje. Kol 10 pg ok lg shawl aku, tapi bile dh kol 12 tghari aku dh pening2, rase nk muntah, migrain, nk pitam, nk mengamuk pun ade sbb shawl aku senget2 tahap xleh cover. Ha... tu le penangannye kalo aku pkai shawl. Perasan konon cun le muke tu pkai shawl, kalo tgk cermin mcm gerhana bulan penoh je..(aku kutuk diri sndiri xpe, korang jgn kutuk, BERDOSE). Tgk pic kat bwh nih, Makcik Adlina pkaikan aku syria+shawl, ok ke? Nmpk mcm ok tapi kepale aku dh berdenyut2 time nih... sungguh xsenonoh!!!

Aku ngan Farhana Bosnia + Ayu Johorian.

Adlina gaye ala2 iklan slimworld.. sume di atas perasan xhengat.

3 comments:

DKosongLapan said...

habeh hati le abg pend nengok gambo mike ni hanibi oooooiiii

Adlina Husaini said...

wakakaka :D
lepas ni rating blog hang sure naik. check kat nuffnang or stat

NuZuL said...

d_08: habeh ati xpe, jgn xde hati..PARAHH..hu3
adlina: rating naik pun sbb ade 1 hot mama, 1 bravo wife n 2 gadis yg chumel;)