26 August 2010

BERISTIFARLAH KAMU WAHAI SAHABAT...!!!

Nauzubillah Min Zalik... Mengucap pnjg aku bile bc blog budak nih... Aku xtau ape motif die mngarut meraban xtentu psl dlm blog die nih.. Mental ke budak nih? @ nk cari publisiti murahan ke? @ Follow mane2 ajaran sesat yg semestinye SESAT? Ntahlah... mybe budak ni kurang didikan agama sejak kecik, jd die kompius agama mane nk follow.  Korang nk tau ape die dok melalut dlm blog die, gi kat link nih..:-



Bukan aje kat blog die merapu, kat FB pon die dok melalut kat kwn2 same spesis mcm die..


Bukan niat aku nk mengaibkan manusia nih, tp bg aku budak lelaki ni dh melampau sgt. Allah s.w.t dipermainkan. Aku mengucap panjang..Mudah2an budak ni dibukakan pintu hatinya utk bertaubat. 

Firman Allah s.w.t :-

"Dan sesiapa daripada kamu berpaling (murtad) daripada agamanya, dan mati sedang tidak percaya, amalan mereka menjadi sia-sia, di dunia dan di akhirat, dan mereka itulah orang-orang Api; di dalamya mereka tinggal selama-lamanya." 




“sesungguhnya Allah tidak mengampuni dosa mempersekutukan (sesuatu) dengan Dia, dan Dia mengampuni dosa selain dari syirik itu bagi siapa yang di kehendaki-Nya.” (an Nisa’: 116).
“Sesungguhnya orang yang mempersekutukan (sesuatu dengan) Allah, maka pasti Allah mengharamkan padanya surga, dan tempatnya ialah neraka, tidaklah ada bagi orang-orang dzalim itu seseorang penolongpun.” (Al Maidah: 72).






2 comments:

Hana Ibrahim said...

keji nya!!! mana plak jumpa blog die ni eh??

A.I.N said...

kwn aku bg link. blog budak nih dah kne block, so aku dpt link nih je.