28 June 2010

AT-10-TION!!!! JGN MKN KOBIS YE GEGIRL SUME....

Bile dr.sakit puan mule bceloteh, bla bla bla....

Ramai org yg suke mkn kobis, aku pun suke gak... mkn mentah2 lg best. cicah lak dgn smbl belacan.. pehhh, xhengat punye sedap. Lgpun kobis ni murah n thn lama (smpan seminggu dlm fridge ok lagi..) TETAPI... korg tau x sebenarnya dsebalik sedapnye kobis nih, ade keburukannye tau... jeng,jeng,jeng...

APABILA SESEORANG MAKAN KUBIS, IA AKAN MENYEBABKAN KEPUTIHAN KELUAR DARI KEMALUANNYA. Keputihan menjadi masalah yang lumrah pada kebanyakan perempuan samaada anak dara atau yang sudah berkahwin. Fakta ini diakui oleh seorang doktor wanita pakar sakit puan  Doktor perempuan pakar sakit (bukan aku, tp ntah sape ntah). Doktor ni ckp penyakit keputihan adalah penyakit normal yang dihidapi oleh orang perempuan. Ia hanya akan mendatangkan masalah apabila kuantiti keputihan yang dikeluarkan ini terlalu banyak hingga menyebabkan secondary infection. Sekiranya kuantiti keputihan yang dikeluarkan adalah banyak, ia bakal mengundang jangkitan penyakit lain seperti gatal yang amat sangat. Ini adalah disebabkan keputihan ini sebenarnya adalah protin yang dikeluarkan dari dinding kemaluan perempuan akibat dari memakan kubis ini. Protin keputihan ini adalah satu medium yang amat digemari oleh mikro organisma seperti kulat dan bakteria. Kedudukan keputihan yang dikeluarkan melalui kemaluan ini begitu tersorok dan sangat lembap dan faktor-faktor ini semua mengundang kulat dan bakteria untuk tumbuh di atasnya yang seterusnya menyebabkan kegatalan yang serius.

Masalah keputihan yang serius juga sebenarnya mengundang satu lagi masalah yang lebih rumit iaitu MIGRAIN di bahagian tertentu kepala. Masalah keputihan peringkat serius ini sebenarnya mengakibatkan kemaluan jadi amat tidak selesa dan seakan-akan berdenyut. Gigi kalau sakit, kepala juga sakit. Kalau badan demam, kepala pun sakit. Dengan kaedah yang sama ini, bila kemaluan wanita meragam ia mengakibatkan migrain.

Jd, korg nk teruskan mkn kobis @ x? terpulang ler...tepuk dada, tanye selera...:)

p/s: ni sume tips je, aku pun amik kat internet, xtau btol ke x. Thanks to adlina for ur info..:)

4 comments:

azira rais said...

Thanks Ain, good info especially utk wanita

A.I.N said...

welkam2.ain pun baru tau sbnrnye..:)pas ni rugi ler tokeh kobes.he3

Unknown said...

hehe pasal keputihan ni ada satu lagi benda aku nak cite, tongkat azimat!!! hihi

A.I.N said...

tongkat azimat??? xcited nk tau nih...hik3