04 June 2010

KALAULAH.....

Sejak aku knal dgn Abg Pen 4thn lepas, aku teringin nk tgk rupe die "berambut".... Tp niat aku ni mcm xde harapan je... Dah msuk thn ke-4, tp xnmpk pun hasilnye. Jd aku hanye boleh "bayang"kan aje..(berangan je lah nurul ain oii...) 

1) Versi Berambut




mmm.... boleh tahan ye.. skali pndang mcm Kurt Cobain (vocalist Nirvana) pun ade... kalaulah Abg Pen rambut mcm ni bduyun2 le awek ngendeng kat die..

2) Versi Smart

Mmmmm..kalo pkai spek pun boleh gak, ala2 genius gitu. Bulu mate lak pnjang gitu.ewahhh....

(aku sbnrnye byk keje nih, menimbun2, penuh fail atas meja, tp nk bg ilg stress aku smpt gak meng"edit" sekeping due gambar. mangsenye Abg Pen. Mr.Kaliempoot, jgn marah ye, nnt rambut xtmbuh tau...)

4 comments:

azira rais said...

hehehe, kelakar2....sian abg pen

A.I.N said...

Abg Pen jd mangse.keh3

Anonymous said...

DEEEMMMMMMMMM.. <-- ABG PEN

A.I.N said...

abg pen tgh bela ghambut tu...