17 June 2010

NUR DAMIA ZULAIKHA..secomel orgnye..:)

my BFF, Noor Azzilla Mohd delivered a comel baby gal.. date? ntah le, aku lupe lah plak, tp dlm ptengahan bln 5. Ala, lebih kurang lah tu yek, janji slmt dh kwn aku nih n baby die. Ujung bln 5 ari tu aku gi melawat anak die, very2 de cute baby. Cute mcm aku.. wakakakaka.. Ape kesss? bukan aku mak budak tu.


Ni le Damia. (name mcm dlm novel. Mentang2 le mak die suke bc novel..) idungnye mancung, ikut bpknye... anak illa ni 90% ikut hubby illa, lg 10% ikut Illa..

Myazara suke sgt cium Damia. Budak tu tgh tdo die gi gomol2..

Bile time aku dukung damia die nangis sakan. Alamak, xsmpai seru lagi lah tu..hik3


Ni ha hadiah utk Damia. Beg ini leh isi botol susu, pampers Damia, dll. Aunty Ain beli kat Parkson ms lunch hour outing dgn Aunty Adlina. (aunty??? mcm tua la plak..)

No comments: