05 March 2010

HAPPY 33rd BIRTHDAY MY DEAR...MOHD ZULAZUAN

Hepi bufday to u, hepi bufday to u, hepi bufday to Anak Bongsu Pak Sahak, hepi bufday to u...yeeeee!!!
(sila tepok tangan smbil tiup lilin 33 btg..erk, byknye...) Smlm (bkn ari ni bufdaynye, smlm 4th March bufday ehem2 aku.hik3...malu2 unta konon..) Xsmpt ar nk post kat blog smlm, bz ssgt. ala, kalo post ari ni ape slhnye, dose ke??? keh3... ucpn spesel kat abe aku...mmmmm, mls ar nk tuleh. isyh korang ni, rahsia ar, mane leh bgtau kat sni. Biar rahsie b/w aku n die je. ewahhhh..kelas gitu.. aku post somethin' special to my beloved person.. ni ha, tadaaaa:---

romantic x??? posh spice pun xwat mcm ni tau kat beckham... hadiah mhl2 bjuta2 hengget xpentin' sume tu, yg penten keikhlasan dr hati n sanubari... (ewahhh, ckp je lah bajet ciput...kui3). Jap3, bukan ni je aku nk post, ade lg..tadaaaa.......




2 comments:

Mohd Zulazuan Ishak said...

tq my sweet honey.. will luv u alwez & 4 eva..

NuZuL said...

he3..dunt 4get on my next bufday... keh3...(saya mau besarrr punya)