17 March 2010

BUKANNYE MEMILIH, TAPI.....

Dis post bukannye nk menyinggung perasaan mane2 pihak, cume kadang2 aku tpikir nape ade pompuan, kwn2 kite sndiri yg umo 30++ tp blum lg kawen. Jgn kate org, aku pun blum kawen lg. hek3... lg skit je, nyaris2 umo aku to become 30. risau gak wei, walaupun diriku dh berpunye (ewah..) tp jodoh, ajal, maut di tangan tuhan. Kite cume merancang, tp tuhan yg menentukan. Sbb2 kenapa kwn2 pompuan kite x kawen2...tadaa...... Mmmm, aku bc pun seram gak, ade gak btolnye.. Tp personally, jgn terlalu memilih sgt. Kalo dpt laki hensem sgt pun susah jugak babe, jenoh nk jage. dah le ensem, keje gaji beso lak tu.. Alahai, rmai lak nnt yg offer diri mintak jd bini no.2, no.3, no.4, no.5, eh telajak plak. Dah le gaji beso, peramah lak tu, rajin menolong kwn2 dlm kesusahan (mcm wonderpet la plak..) Ha, lu pikir la sendiri. Jd, yg mane masih tercari2 lelaki idaman, bc posting nih.. For me, most important.... BERAGAMA.  beragama mksud aku bukan hanya AGAMA ISLAM kat IC, tp idupnye berpandukan ajaran Islam, memelihara solat, senang citer amar makruf, nahi mungkar. wasallam..

2 comments:

Adlina Husaini said...

wah bravo la entry kali neh!!

NuZuL said...

he3... hot topic nih..