28 July 2011

EH...SAMELAH MCM ANAK PATUNG


Ini patung Barbie ye kwn2.. Patung ni direka khas ala2 jiran aku iaitu Britney Spears. Best kan kalo kite ade patung yg serupe mcm kite. Aku kalo boleh nk tmph anak patung yg sebijik sejebon mcm muke aku, siap leh wat jerawat n tahi lalat gitu... 


comel je orang betol dok dlm kotak Barbie;)

Tapi, tu sume hanyalah verangan aku, dlm diam Abg Pen ade anak patung versi muke die sendirik. X caye? Nahh..tengok ni:-
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?


Tadaaaaaaaaaa....same kan?? Jeles sangat2 wehhh. Kisahnye mase kami jln2 ke Toys R Us utk membeli mainan adik2 aku, Abg pen jumpe anak patung ni. 
Kepale botak = same, muke bulat = same, kulit putih = tak same

Dipersembahkan Transformers versi Kurus Kering:)



6 comments:

ZaNa aDieyZa said...

hihihi.. kelakar la tgk muka abg pen tu..

A.I.N said...

abg pen ni muke paling macho yg penah die buat, ekekekke

alexa yussida said...

haha kelakar la :D best kan kalo ade yg sama...hihi

Reena said...

haha~memang sama la patung tu dengan Abg Pen :)

A.I.N said...

yussida: kalo de patung serupe leh letak kat opis, konon2 dtg opis lah..hu3

reena: botak licin, hik3

Anonymous said...

oEnn ghd hair straightener
aOuw cheap uggs
pUgf michael kors handbags
6lVtz GHD Australia
7jPhs burberry on sale
8pVyx ugg australia
0oGjx ghd nz
9nQjp louis vuitton shoes
5dUmt michael kors purses
2gEaj ghd hair
5sWrt cheap uggs
2yLyj discount nfl jerseys
8rJbb michael kors
5rYik ghd france
0bTeg ugg boots sale