12 July 2011

BIZINYEEEEEEEEEEEEEEEEE

ASSALAMUALAIKUMMMMMMMMMMMMMMM...:)

Vroommmm, vroommm. Mak aiii..byknye sawang kat blog aku nih. 4 ari 4 malam xabes2 dok mengemas lagi nih.   Aku amat ya amat ya amat sangat2 bizi skrg nih. 24 jam mcm xckup je, gi keje x nmpk matahari, balik keje pon xnmpk matahari. Sangatlah x bervitamin E kulit aku nih. Terkejar2, berlari2an aku kat opis. Rase mcm nk pkai roller-blade je, cpt skit bjalan. Bos A panggil, pd mase yg same bos B lak tepon, on de same time bos C dah dtg cari aku kat bilik. Ha, silelah percaye...:) Makan t/hari pon kirim kat member2. Rase mcm keje kat  BSKL lak.hik3... Tapi setapi-tapinye kalo aku bizi berat badan aku akan naik, sbbnye makin byk keje, makin banyak makanan msuk kat dlm usus aku nih. 

Namun begitu (ewahhhh), walaupun aku bizi aku smpt lagi berjimba di negara org.


Ho Ho Ho Ho Chi Minh, nnt kalo mood terlebih rajin aku smpai akan ku ceritakan cuti2 Vietnam kat korang yek. Tungguuuuu:)

No comments: