14 June 2011

JACK SPARROW YANG HENSEM:)

Bersambung kisah HARIJADI ALIF (klik ler kalo nk tau citernye..). Kisahnye berlaku pd ari Ahad, 29 Mei 2011 Abg Pen memberanikan dirinye blanje kami adik beradik tgk wayang citer Pirates Of De Caribbean lakonan sepupu aku Penelope Cruz dan jiran aku merangkap AJK kampung Abg Johnny. Dgn beraninye jugak Abg Pen blanje tgk 3D movie. Katenye sempena besday Alif die blanje tiket 3D (alangkah besnye kalo tetiap bulan besday kan???he3) Kami layan movie ni kat IOI Mall, Puchong. Mak oiii... ramainye umat, mentang2 le cuti skolah. 1st time sebenarnye adik2 aku ni tgk 3D. Memang sgt kebabommm le bile scene lawan2 yang best tu. Bak kate Abg Pen "rase nk pegang2 n picit2 je bile tgk Penelope Cruz tu...". He3.. 

Sebenarnye lagi best kalo blanje budak2 kecik sbb depa appreciate, kalo bwk budak besar  byk sgt songehnye n cerewet skit. manyak munyikkk!!!


Balik je dr tgk movie ni, otometik aku tukar umah aku jd kapal Jack Sparrow, cantek kan??? (tolong jgn percaye statement nih)


3 comments:

Afikah Aziz said...

hehe best nye org belanja...tiket 3D lg tu hehe

aDieyZa said...

untungnya ada org belanja tiket wayang..

A.I.N said...

afikah: mintak2 ler org yg blanje tiket tu x claim balik kat ain, hu3..:)

adieyza: he3...(malu2 kucen)