15 January 2010

TEBUK MENEBUK, KOREK MENGOREK

Finally, settle gak proses tebuk menebuk kat dinding umah aku... frame n jam dah gantung.. dan yg plg best dan tersgt bestnye shelf yg Abg Pen beli kat IKEA last year dah selamat dipasang oleh dirinya. Cewahhh... punye lah lame ktorg simpan bende alah tu, bru ari ni dpt psg. Susah gak ye nk psg, sampai tumpul mate drill tu.. br aku tau, keras tul dinding umah aku yer.. kuikuikui.. aku igtkan ketuk2 paku cenggitu je. (Kalo aku le susah sgt nk psg, wat lapik kasut kat luar umah je shelf tu.. he3..) Ala, umah aku simple2 je, xdenye perabot meriah bagai, xde gak kerusi ukir2, gold2 mcm umah org kaye2 tu..(sedeh kan?sob sob sob..) Yg penting sesape dtg umah aku mcm kengkwn, mak bpk ngan adik beradik aku selesa, itu je. Nnt kalo dh kawen, bru aku leh boom boom pow laki aku lak bli perabot kat Fella ke, kat Apple ke, kat memane lg lah.. (kedai perabot Ah Keong kat blakang umah mak aku tu pun ok gak)



 Tu dia shelf  yg dah siap dipasang.. bese2 je rupenye, cume bg aku bende alah tu agak unik n simple.. jap, aku close up skit:



Xde idea nk letak ape, jd aku letak ar gambo muke sendiri ngan org yg aku syg.. he3.. mggu ni aku nak ajk adik aku gi kedai 2hengget bli candle cantek2 lak...



Akhirnye tergantung gak frame senapang aku ni setelah hampir 3 bln kat lantai umah... senapang ni tembak gajah kompem koma 3bln xbgun2 tau..


No comments: