07 October 2011

TAK NAK PUTIH, TAPI NAK BERSIH JER...

Menjelang hari bahagia nanti, kompem aku nk kelihatan cantik & berseri2. Lebih afdhal lagi bile aku n Maya Karin berdiri sebelah menyebelah, semua tetamu ckp "wow....cun melecunnye Ain..;)". Kompem menangis Maya Karin berlari balik rumah...hik3...

Tapi.... jangan verangan lah ye, minum klorox sebulan berturut2 pon kulit aku tetap coklat keemasan:). jadi, aku rase dh boleh start gi wat facial. Aku xnak putih pon, aku sedar siape aku, sob3..(sedihkan???) Aku cume nk kulit muke sihat & kelihatan bersih. Officially, aku nk wat facial kat:-


Salun ni kepunyaan BFF aku, Adlina. Jadi alang2 member ade salun, baik aku gi terjah & dengan harapan besar dapatlah diskaun, hik3.. Jom terjah brochure kat bawah, yang penting SERVIS MANTAP HARGA MURAH:)

gambo kecik?? klik kat gambo ni utk tgk yg besarrr punye:)

2 comments:

aNaYaNa said...

bestnya nak kawin..heee..
xpnah buat facial2 nih..teringin jugak..
tapi takut pun yer..hehe

A.I.N said...

ok, jgn takut.bes tau, rase nk tido je time org urut2 muke kite:)