17 October 2011

FOMFUAN HIJAB YG COMEL LOTE...:)

Personally aku suke tgk muke depa nih. Dah cantik, comel plak tu. Dah le putih, gebu plak tu.. Nak tau sape "depa" yang dimaksudkan, tadaaaaaaaa:-

WARDINA. Ibu beranak 3. Mase die anak dare zaman2 Dewi Remaja lagi aku dh minat kat die. Mase aku form 4 dedulu punyelah gagah aku cari skirt jeans kat Sg Wang semate2 nk ikut trend Wardina. Ape Wardina pakai, seboleh2nye aku nk follow. Mase wardina memule pkai shawl dedulu pon aku bertungkus-lumus cari shawl sebijik 2 bijik mcm die. Tapi bile pandang cermin aku sedar aku x secomel die.Sob3...

IRMA. Aku xdelah follow sgt die nih. Tapi sejak die bertudung aku tgk "wow...cunnye die nih". Bak kate Abg Pen "Kalaulah Irma nih jadi bini saye, otometik saye xbg die gi keje n kuar umah. Jemur kain kat luar pon xboleh, nnt panas kne matahari". Cit...podahhh lah Abg Pen.

HELIZA si budak mate besar. X payah ko nk beli kontek lens ke hape ato bersusah payah terbeliakkan mate ko, mate fomfuan nih original besar n bulat. Suwit lait candy lah...:)


FARAH. Muke die mmg comel pakai tudung. Mase die kawen ari tu punyelah shantek. Aku dpt rase fomfuan ni seorg anak yg baik..:)

KIM KARDASHIAN. Sebenarnye xde dlm list aku. Saje tepek pic die pakai jubah tapi seksi. Hape ko ingat cantik ke dok terbelah kat depan tu. Nk pkai jubah, pkai le lek lok. Lempang kang!!!!!

3 comments:

umie said...

umie suka tgk heliza..comel...

A.I.N said...

putih gebu plak tu kan? idaman mak2 bujang mesia nih:)

Anonymous said...

sWay coach usa
aScv ugg boots
wOwa michael kors
7sAkj ugg sale
4wDhf chi
3bGdx michael kors sale
4xIhs nike nfl jerseys
2fAgt coach outlet online
8fZyi north face jackets
2eZsd ugg españa
5iXsv cheap ghd straighteners
1eRtt michael kors
3tZby nfl jerseys
3bJpj ghd españa
9dSph discount uggs