11 November 2011

ELEVEN ELEVEN ELEVEN

11.11.11 (11.11 a.m)

Kompem hari ni ramai yang kawen kan? Yelah.. 11.11.11 tersangatlah canteknye tarikhnye. Abg pen sangat bercita2 nk menikah pada hari ni, yelah tarikh ni berlaku sekali seumur hidup. Tapi, naseb baik ler aku x bernikah hari ni sbbnye byk bende x settle lagi. Borang nikah pon x submit lagi:p. 

Officially kami together2 akan melangsungkan pernikahan pada 17.12.2011. Aku suke tarikh ni sbb perebet nombor aku 7. Sebabnye:-

1) Besday aku 17hb Ogos
2) Abg pen lahir tahun 1977
3) adik aku lahir 27hb Mei
4) no jalan rumah mak aku 7
5) aku duduk presint 17
6) angka giliran SPM aku 00017
7) dan lain-lain lagi yang aku ingat, he3...

TETAPI, Makin dekat dengan hari pernikahan semakin feningggg aku dibuatnye. banyak bende nk kne settle b4 17.12.11.

1st: keje ofis melambak2 xsiap lagi, nak amik cuti nikah lelame pon rase x senang duduk. Loan disbursement x settle lagi, agreement dgn agensi dlm proses. waaaaaaa... Minggu depan kne gi meeting kat Sibu, Sarawak. Minggu satu lagi dpt invitation gi seminar Kat Langkawi pulak (rase2 nk wakilkan mak aku je gi seminar kat Langkawi tu, boleh? Kan fav mak aku tetiap tahun gi sane, he3...) Minggu depan depan lagi gi kursus seminggu kat Sungai Petani, Kedah, waaaaaaaaaaaaaaaaa lagi:(

2nd: Hantaran satu haremmm pon x buat lagi. Yup, mmg niat aku nk buat sendiri hantaran dari pihak aku. Konon2nye "Mengubah n menghias hantaran dengan penuh kasih sayang", hi3.... dah le 9 dulang plak tu, phewwwwwwwww

3rd: Borang permohonan nikah belum submit lagi. Kadi aku gi haji, jadi kne tunggu die balik aji ujung bulan ni nk settle hal2 akad wali dll. (sempat ke?)

4th: Spa, manicure, pedicure dan segale macam hal2 cantik2 ni satu haremmmmm pon x buat lagi. Lantak ler.. Nnnt dlm gambar kawen pandai2 le photographer aku edit kasik putih. he3....

5th: TV kat umah rosak. Masalah jugak tu, ari2 kol senQ soh repair tapi xde feedback pape pon. Rugi taw bayo Asstro tetiap bulan tapi xleh tengok. waaaaaaaaaa

6th: ha, sampai no.5 je, jangan tambah lagi masalah sampai no.10. 

barang-barang hantaran to Abg Pen dah start beli sikit2.

beli sikit2 lame2 jadi gunung:)

beli baju sedondon untuk puak2 anak cucu Dollah

cucu Dollah yang bongsu

membeli lagi. Smpai licin berkilat kepale Abg Pen memikior hey kawen + memikiorkan duit2 yang mengalir bak air terjun 7 tingkat




1 comment:

king fitted sheet said...

Kompem hari ni ramai yang kawen kan? Yelah.. 11.11.11 tersangatlah canteknye tarikhnye. Abg pen sangat bercita2 nk menikah pada hari ni, yelah tarikh ni berlaku sekali seumur hidup. Tapi, naseb baik ler aku x bernikah hari ni sbbnye byk bende x settle lagi. Borang nikah pon x submit lagi:p.
best website developers vancouver ,
web development services in canada ,