22 October 2012

KE ARAH KELUARGA YG SIHAT WALAFIAT

Assalamualaikum....

Dah lame sesangat aku xbuat segmen JALAN-JALAN CARI MAKAN. Sebenarnye selalu je aku ngan Abg Pen gi makan kat luar, maksud aku bukan mkn kat luar rumah ye, kami gi makan kat kedai/gerai/warung yg disahkan halal oleh JAKIM:)


Minggu lepas kami menerjah WADIHANA ISLAMIC STEAKHOUSE kat Bandar baru bangi. Ikutkan plan asal nk pegi gi mkn ikan bakar, tp tetibe tergerak ati nk msuk restoran nih.. Wooww, cantek jugak deco restoran nih. Suram2 klasik gitu. Terus jatuh chenta, adesssssssss... Paling best tempoh mase masakan siap x smpai 30 minit. Kire ok lah tu kan??:)

Menu Pilihan Abg pen : Grilled Rib Eye 
Menu aku : Grilled Chicken Chop  

Buat pertama kalinye dalam minggu tu aku mkn selicin2nye, nyummy. Total harga kedua2 menu lebih kurang RM40.00. Kesimpulannye, western food kat sini lagi sedap dr Secret Recipe & Meatworks. Recommended!!!

Alamat:-
25, jalan Medan Pusat 2D,
3B Curve Business Park, Bandar Baru Bangi.

No comments: