25 November 2010

HARI INOVASI MOF 2010

Fuhhh... akhirnye settle gak Hari Inovasi MOF 2010 (berlangsung pd 1 Nov'2010).... Eventnye sehari je, tp penatmye tuhan je yg tahu.. Seminggu aku kalut dok pegi sane sini, beli itu ini, dh rase mcm Mat Despatch. ngeh, ngeh, ngeh... Tp kdg3 rase best gak yelah selame ni dok terperok je kat opis, kali ni ari2 kuar opis gi sane sini. Bukan mengular tp menjalankan tugas tugas yg diamanahkan. (cewahhhhhhhhh). Mau x nye bizi ya amat, aku n Ayu (meranggap room-mate kat opis) jd AJK hadiah. Jd agak fenin2 lalat nk gi beli hadiah, bungkus hadiah nk bg kat VVIP, VIP n hadiah kat pengunjung booth ktorg nnt. Mls nak membebel panjang2, aku tepek gamba + story behind de photo. Cekidauttttttttt:-

1 week b4 de event, aku n Ayu gi MidValley sbb nk beli souvenir kat VVIP n VIP. Sepanjang idup aku ni baru 2nd time gi MidValley. Aku xsuke gi sni, lengoh kaki weh nk jalan jejauh. Toilet 2 batu jauhnye, surau lak 4 batu. X suke, x suke... Kebetulan kat Midvalley POLYGON de wat expo basikal. Woww... menguji nafsu aku nih. Nnt kau, ckup duit aku dlm tabung ayam akan ku rembat 1 beskal.. hua3.

"Ayu minah troli". Yup... seminggu troli dok melekat kat ktorg. mengangkut brg2 hadiah. Turun naik opis sehari 6, 7 kali... dah jd  x ayu lah, ilang kemanisan berkebaye time nih... tertonggek2 menolak troli. Kuang3... Ktorg lah pompuan, ktorg lah lelaki... gagah perkase.


Time tgh bz ya amat smpt lagi tu wat mkn2. Ktorg jugak jd mat despatch gi beli 7 pizza. Hua3...


Packing time!!!!!!!!! Yup, kami bz ya amat packing 340++ goodies bag. Bergoyong royong lah ktorg. "Ape yg penting, KERJASAMA!!". X ckup ari keje, ari sbtu pun ktorg dtg opis smbung packing n setting sume hadiah2 nih... (rase mcm kenduri kawen lak, packing goodies kat tetamu... ahakss)

Yahooooo... ari yg ditunggu2 dh tibe. Ktorg leh cuci tangan sbb keje dh settle. mase utk berposing kat booth. FYI, our division ade bukak 1 booth. So, kat booth ktorg tu de cabutan bertuah yg menawarkan adiah best2 (adiah yg ktorg dok packing tu ler...). antara hadiah yg best2 tu payung, thumbdrive, pen, fruit cake, card holder, organiser etc. So, booth ktorg dr pagi smpai petang kne serbu ler...

Dr. H. M. Tuah Iskandar pun ade. Die de bg ceramah ari tu.. Friendly lah die.. 

Event abes dlm kol 4.30 ptg, so ktorg leh TUTUP KEDAI. Lalalalalala.... 



No comments: