14 November 2012

KENDURI POTONG ANGRY BIRD

Its time for school holiday, yippyyy!!!!!
Halooo, yg aku yippyyy xtentu psl ni nape ha? Bukan aku yg cuti ye, budak2 skolah yg cuti n x payah pegi skolah. Waaa...bestnye!!!! Nape aku kne keje? Nape aku dh abes skolah? Bestnye zaman skolah. I really miss2 dat moment.
Bile cuti skolah xtvt yg slalu kite dgr ialah BERKHATAN atau bahase saintifiknye POTONG ANGRY BIRD, muhahahaha:) Adik2 aku, ALIF & IWAN xterkecuali ye... yelah umur memasing dah 9 & 10 thn, haruslah angry brd tu kene potong.
Pengantin kecik, Alif & Iwan. Eh, kalo nk tau kenduri depa ni buat tahun lepas, 1 mjlis dgn kenduri nikah aku. Save bajet kan?hi3...
Gaye mcm Panglima Hang Tuah & Hang Jebat kan? haruslah kne tunjuk berani n gagah, almaklumlah bird nk kne potong:)
Myazara jd pengapit utk abang2nye. kemain suke lg die. 

Berarak & berkompang depa ni. Ni sume plan mak & ayah aku. Mmg niat diorg nk buat kenduri khatan anak2 lelaki mcm ni. Disebabkan beza depa setahun, jd kenduri buat skali.

Menepung tawar pengantin kecik. Part ni Myazara buat lawak pulak. Ade ke patut die mintak duit kat sedare mare yg bg duit kat Alif & iwan pas tepung tawar. die ckp "baby punye duit xde ke?" Adoii...rosak program...

2 comments:

Learn online said...

thanks for sharing this wonderful article. We are providing best roadrunner customer care support, roadrunner helpline, Contact roadrunner how to contact roadrunner Support

Rahmat said...

Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

-tunang/kekasih berpaling hati
-minyak pengasih
-pelaris niaga
-pelet
-pemikat
-buka aura
-santau sum power
-pelaris dalam galian
-santau angin
-santau tepuk bantal
-santau patung
-santau Siam
-santau di Kedah
-ilmu pengasih
-ilmu penunduk
-buka aura

Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

WhatsApp +62 887 4351 35870