03 November 2009

Takziah to En.Zawawi n Family...Al-Fatihah...

Last week @ 26.10.09 kitorg sedepartment dikejutkan dgn berita kematian wife n cucu En.Wi. Mse tu dlm kol 3ptg aku kat dlm bilik opis dgr kecoh2 kat luar, aku jangok2 rupe2nye family En. Wi xcident kat area sni2 gak..( area dr Alamanda-Desa Pinggiran). Ktorg dr opis terus ke Hosp.Putrajaya. Aku drve sndiri ke sane sbb aku plan dr hosp trus ke Bangi sbb de training netball. (bunyi mcm rajin kan...) Smpai2 je kat sane aku tgk rmai dah org MOF dok berkumpul kat dpn area KECEMASAN. Pastu aku beranikan diri msuk dlm wad kecemasan sbb nk tgk mangse kemalangan (suspen kan, bunyi mcm citer seramm je..) Msuk2 je dlm wad aku jumpe En. Wi n die dtg kat aku n bgtau "4 org meninggal ain, anak saye 2org, wife n cucu saye..." Ape lg pas aku dgr nangis trus kat stu gak, time tu kat depan aku de 2mayat yg blum post-mortem, wife n cucu En. Wi. Tp aku xtgk mayat tu pun, aku takut nnt xleh tdo mlm lak...

Mmg tragis ari tu, cite En. Wi same mcm cite arwah nek anjang aku. If not mistaken end of de year 2005 nek anjang aku n family terlibat dlm kemalangan kat T'ganu. Dat time diorg baru blk dr kenduri kawen kat Tganu. 4org meninggal, Nek Anjang, Mak Lynn (anak nek anjang) n 2 cucu Nek Anjang (anak Makngah Jam). Tp sbnrnye aku bru tau depa xcident ms aku jumpe Maklong Mona time nenek aku meninggal kat N9 @ 2008. Last aku jmpe Nek Anjang ms aku matrix kat Bangi dulu. Slalu Nek Anjang n Maklong dtg jemput aku n blanje aku mkn.. sedih lak (sob..sob..sob..) Al-fatihah 2 them....



hancur...!!! (cr to KOSMO)

@ Tanah Perkuburan Kg. Limau Manis, Desa Pinggiran Putra.
4 jenazah, 1 liang lahad.. moga roh mereka dicucuri rahmat, Al-Fatihah....

No comments: