05 October 2009

BUKAK POSE invitation...

salam sume..

Entry ni sepatutnye taim pose @ dekat2 nk raye, tp disebabkan xde mood yg teramatttttt sgt so aku post ar taim raye. xpe, yg penten 'still in mood "ghaye" kan? zassss

1) 12/09/09 - Majleh bukak pose geng Yob4Ever (Y4E) @ Kinrara Golf Club

Fes taim awok join majleh mkn2 ni ngan Y4E. daghi dlu lg abg.pen ngajok awok join tp awok malulah(erk, ghase nk muntah ijo lak...). bile dh keney ghamey geng Y4E ni, baghu ghase de semangat yg berkobor2 nk meng'join'kan dighi ni yg serba kekurangan (uhuk3). sblm ni awok keney dlm forum je, cume tau name samaran depa. kt majleh ni baghu la awok keney tuan punye name daaa... plg bes sbb ade abg mamat khalid (erk abg?bile mse lak mak aku be'ghanak'kan die).


erk, gadis bertudung belang? alamak, tudung belang jgk la si lavida tu.

nak bisik2 jap :post ni ni tuleh dlm loghat perak yg idok sgt menjadinyee.......

2) 14/09/09 - Majlis Berbuka Puasa jemputan Temasek Suria Sdn. Bhd @ Malaysia Petroleum Club (MPC),level 42, KLCC

Haa, yg ni ala-ala koporat skit, jd kne skema(baikkk punyeee)..kampeni ni de wat loan ngan aku(aku?byk ko punye duit anak friday oittt!). So, utk menjage ati n perasaan bos2 aku ni depa jempot ktorg seUNIT. Tp phm2 jelah, bos2 besar manelah teringin nk gi mende2 mcm ni, depa dh jemu... so ktorg yg muda lg belia ni gi lah memenuhi undangan mereka(farhan n me yg gi)...tmpt mkn mcm klass jerk, so aku calculate around RM100** kot sekepale. Xnk ckp byk, tgk sndiri pic2 nih.



ting tong, erk, dah smpai pun level 42. telinge gue udah berdengungggg...



dah sampeyyy..view dr level 42.



smpai2 terus posing ala2 america top model. uwekkk....


sampai2 je tmpt mkn, aku segan lak nk posing lebeh2 sbb ramai dato'2(bukan dato' K @ L)yg ade, jd aku kne jg perangai sbg pegawai kerajaan yg berdekasi(wahh..stekmen xbleh blah).Utk melepaskan gian yg membara dijiwa aku tgkap ar pic kat toilet(busukk punye perangai, ekekeke...)perhhh, cantik babe(bukan aku, tp kerusi kat blakang tu). Apabila syaitan dh mengusai jiwa aku pun MMS lah pic ni kat abg.pen. (panass je die tgk kat umah.ekekeke)



ni mase aku kat surau.surau tu cantekk ya ampunnn...rase nk suruh mak bpk aku pindah kat cni je.(amboi amboi...).

pas mkn2, sembang2 ala korporat, ktorg pun cow dlm kol 9.30 p.m. perut kenyang, mate dh ngantuk, naseb bek aku nek kete farhan, leh jap megholoh slbm smpai kat MOF.

3) 16/09/09 - Invitation from X-kampeni @ Cyberview Lodge & Resort.

Rase mcm ahli keparat (eh, koporat) lak byk jemputan..hik3. rezeki wehh, org ajak mkn gi jelah, nk kuar duit sendiri menggigil dekk. X-comp aku(Idaman Solution) ajak aku join depa mkn2. Aku dgn muke slamber yayaya tanye shaanaz(geng gosip kat opis) leh bwk adik x?die pun kompem blk ngan bos n bg jwpn baekk punye. Pastu aku tanye lg, leh bwk abg x? haa, soklan tu die xpyh tanye bos, die jwb sendiri "byk ko punye abg, mcm tu bek bwk mak, bpk, atok ko skali..!!!"huwawaaaa




hamboi dek, rilek abiss akak tgk ko ye ...

muke ko lg dek, isyhh budak kecik ni...

budak2 2org ni muke ala2 nk wat cover magazine lak aku tgk.."UPIN N IPIN in de real life"wakakaka




adek baru blaja gune chopstick. sudahlah tu dek, smpai sudah mknan tu xsampai ke mulut ko...


tengkiu x-bos, ktorg dah kenyang, kalo de mkn2 lg jgn lupe jempot ye..hik3